Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komun Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš od authora Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš |
Jazyk |
český |
Počet stran |
208 |
Rok vydání |
2010 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |