Logo Logo
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek
Krátky popis Neodolatelný produkt Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek od výrobce Grada u nás najdete po slevě od 253 Kč
Obvyklá cena
  • 253
Výrobce/Značka
Grada
EAN 9788024776392
Hodnocení
(Celkem 30 hodnocení )
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek od authora Jozef Ftorek a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Jozef Ftorek
Jazyk český
Počet stran 224
Rok vydání 2012
Žánr naučná
Typ filmy
Nakladatelství Grada
Další produkty od výrobce Grada
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy