Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prod Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová od authora Jana Přikrylová, Hana Jahodová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinuscz
Autor |
Jana Přikrylová, Hana Jahodová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
303 |
Rok vydání |
2010 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |