Logo Logo
Language Testing: The Social Dimension - Tim McNamara
Language Testing: The Social Dimension - Tim McNamara
Krátky popis Ve slevě produkt Language Testing: The Social Dimension - Tim McNamara od výrobce John Wiley & Sons u nás najdete zlevněný od 1158 Kč.
Obvyklá cena
  • 1158
Výrobce/Značka
John Wiley & Sons
EAN 9781405155434
Hodnocení
(Celkem 20 hodnocení )
Winner of the SAGE/ILTA Award for Best Book on Language Testing 2009 This volume focuses on the social aspects of language testing, including assessment of socially situated language use and societal consequences of language tests. The authors argue that traditional approaches to ensuring social fairness in tests go some way to addressing social concerns, but a broader perspective is necessary to examine the functions of tests on a societal scale. * Considers these issues in relation to language assessment in oral proficiency interviews, and to the assessment of second language pragmatics. * A Language Testing: The Social Dimension - Tim McNamara od authora Tim McNamara a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Tim McNamara
Jazyk anglický
Počet stran 312
Rok vydání 2007
Žánr zjednodušená četba
Nakladatelství John Wiley & Sons
Další produkty od výrobce John Wiley & Sons
Další produkty v kategorii Učebnice