Úspěch značky = obchodní úspěch Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky Na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí ukazuje chyby a úspěchy předních světových značek Český překlad, sestávající ze dvou částí, je kombinovaným vydáním dvou samostatných publikací Brand Failures (Chyby a omyly) a Brand Royalty (Království značky) vydaných anglickým nak Království značky - Matt Haig od authora Matt Haig a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinuscz
Autor |
Matt Haig |
Jazyk |
český |
Počet stran |
322 |
Rok vydání |
2006 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Ekopress |