Čtvrté aktualizované a doplněné vydání publikace. Základní zaměření publikace stejně jako v předchozím vydání je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici, snažili jsme se nepodávat pouze základní přehled, ale jít do větší hloubky. Například znalec pro oceňování podniku je především znalcem podnikání. Jeho úkolem není dosadit podniková čísla do nějakého vzorce, ale odpovědně posoudit perspektivy podniku. Proto věnujeme poměrně dost prostoru strategické analýze. Jejím účelem není rozmnožit strá Metody oceňování podniku - Miloš Mařík od authora Miloš Mařík a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Miloš Mařík |
Jazyk |
český |
Počet stran |
550 |
Rok vydání |
2018 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Ekopress |