Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali Inspirující Útočný, zábavný, přesvědčivý Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává Zapomeňte na "budování image", "upevňování vztahů" a "důvěrné poznání" – nejde o to, aby zákazníci vaše produkty milovali, ale aby je kupovali! Po Zymanově Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali - Sergio Zyman od authora Sergio Zyman a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinuscz
Autor |
Sergio Zyman |
Jazyk |
český |
Počet stran |
216 |
Rok vydání |
2008 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Management Press |