Nový marketing pro nové technologieJak zajistit, aby vaše firma vytrvale rostla? Zaměřte se spíše na uspokojování potřeb vašich zákazníků a než na prodej vašich produktů, radí T. Lewitt ve svém článku Marketingová krátkozrakost. Prodejci obviňují pracovníky marketingu z toho, že nemají ponětí o tom, co vlastně zákazníci chtějí, nebo že stanovují příliš vysoké ceny. Pracovníci marketingu zase tvrdí, že se prodejci příliš krátkozrace zaměřují na individuální zákazníky a krátkodobé tržby na úkor dlouhodobých zisků. Výsledek? Nedostatečná koordinace těchto dvou týmů – což zvyšuje prode O strategickém marketingu - Management Press od authora a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Jazyk |
český |
Počet stran |
224 |
Rok vydání |
2019 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Management Press |