Bývalý předseda představenstva a generální ředitel světové sítě komunikační agentury Euro RSCG Worldwide předkládá návod, jak využít tvořivosti k rozvoji podniků a značek. Nestačí vytvářet reklamy, je třeba přicházet s "tvůrčími podnikatelskými nápady", propojujícími reklamní, marketingové a podnikatelské strategie a vytvářejícími nové podnikatelské příležitosti. Kniha obsahuje řadu příkladů úspěšných kampaní a podnikatelských strategií založených právě na využití tvůrčího myšlení a konceptu tzv. Creative Business Ideas®. Překlad z angličtiny Hana Škapová. České vydání vychází s předmluvou Gil Skok do budoucnosti - Bob Schmetterer od authora Bob Schmetterer a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Bob Schmetterer |
Jazyk |
český |
Počet stran |
240 |
Rok vydání |
2004 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Management Press |