Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnot Základy marketingu - Učebnice studenta 2 - Marek Moudrý od authora Marek Moudrý a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Marek Moudrý |
Jazyk |
český |
Počet stran |
80 |
Rok vydání |
2008 |
Žánr |
zjednodušená četba |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Computer Media |