Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdruženích. Učebnice se věnuje první fázi marketingového výzkumu, tedy sběru dat. Jedná se totiž o činnost, která zásadním způsobem rozhoduje o úspěšnosti celého výzkumu. Pokud bychom ji podcenili, mohly by se další fáze výzkumu stá Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal od authora Radek Tahal a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Radek Tahal |
Jazyk |
český |
Počet stran |
112 |
Rok vydání |
2015 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
C. H. Beck |