Logo Logo
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal
Krátky popis Unikátní produkt Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal od výrobce C. H. Beck u nás najdete po slevě od 289 Kč.
Obvyklá cena
  • 289
Výrobce/Značka
C. H. Beck
EAN 9788074005855
Hodnocení
(Celkem 22 hodnocení )
Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdruženích. Učebnice se věnuje první fázi marketingového výzkumu, tedy sběru dat. Jedná se totiž o činnost, která zásadním způsobem rozhoduje o úspěšnosti celého výzkumu. Pokud bychom ji podcenili, mohly by se další fáze výzkumu stá Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal od authora Radek Tahal a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Radek Tahal
Jazyk český
Počet stran 112
Rok vydání 2015
Žánr naučná
Typ filmy
Nakladatelství C. H. Beck
Další produkty od výrobce C. H. Beck
Další produkty v kategorii Knihy