Marketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu Přes všechny změny, které přinesly nové technologie, jeho základní komponenty zůstávají nezměněny Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky Poukazují na skutečnost, že klasický pojmový aparát je s určitými modifikacemi aplikovatelný i pro novou ekonomiku, která se vyznačuje extrémní dynamikou a částečně pyramidálním charakterem Č Marketing a nová ekonomika - Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň jr od authora Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň jr a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinuscz
Autor |
Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň jr. |
Jazyk |
český |
Počet stran |
224 |
Rok vydání |
2009 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
C. H. Beck |