Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník mark Velký slovník marketingových komunikací - Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv od authora Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv |
Jazyk |
český |
Počet stran |
272 |
Rok vydání |
2012 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |