Logo Logo
Velký slovník marketingových komunikací - Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv
Velký slovník marketingových komunikací - Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv
Krátky popis Neodolatelný produkt Velký slovník marketingových komunikací - Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv od výrobce Grada u nás najdete zlevněný od 297 Kč
Obvyklá cena
  • 297
Výrobce/Značka
Grada
EAN 9788024782041
Hodnocení
(Celkem 28 hodnocení )
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník mark Velký slovník marketingových komunikací - Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv od authora Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv
Jazyk český
Počet stran 272
Rok vydání 2012
Žánr naučná
Typ filmy
Nakladatelství Grada
Další produkty od výrobce Grada
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy