Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu, v lepším případě o nepřekročení kalkulovaných nákladů na materiál. Situace se začala měnit v průběhu 90. let, kdy s postupující globalizací tlak konkurenčního prostředí dále zesílil. Ukázalo se, že nákup má významný strategický potenciál a že může být důležitým zdrojem konkur Strategie nákupu - Radim Červený, Alena Hanzelková a kolektív od authora Radim Červený, Alena Hanzelková a kolektív a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Radim Červený, Alena Hanzelková a kolektív |
Jazyk |
český |
Počet stran |
176 |
Rok vydání |
2013 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
C. H. Beck |