Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových p Marketing - Marcela Zamazalová a kol. od authora Marcela Zamazalová a kol. a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Marcela Zamazalová a kol. |
Jazyk |
český |
Počet stran |
528 |
Rok vydání |
2010 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
C. H. Beck |