Publikace obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení firemních informací. Zahrnuje problematiku strategické analýzy, formulace a implementace strategií a strategického řízení. Těžištěm výkladu řízení je tříúrovňový model strategického řízení, kde strategie vyšší úrovně je rozpracována na úrovni nižší. Pozornost je věnována také implementačním aspektům a dělbě práce mezi top managementem a specialisty. Výklad dokresluje řada schémat a obrázků. V závěru jsou zařazeny příklady, případové studie a citáty z tisku. Strategické řízení firemních informací - Miloslav Keřkovský, Miloš Drdla od authora Miloslav Keřkovský, Miloš Drdla a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Miloslav Keřkovský, Miloš Drdla |
Jazyk |
český |
Počet stran |
187 |
Rok vydání |
2003 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
C. H. Beck |