Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitěj Mezinárodní marketing - Bohumír Štědroň od authora Bohumír Štědroň a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Bohumír Štědroň |
Jazyk |
český |
Počet stran |
320 |
Rok vydání |
2018 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
C. H. Beck |