Marketing je systematický proces plánování a implementování marketingových aktivit pro cílové trhy. Proces začíná zkoumáním tržního prostoru, pochopení jeho dynamiky a identifikaci příležitostí umožňujících střet s existujícími nebo latentními potřebami, a tedy výběr těch segmentů, které může podnik uspokojit nejlepším způsobem. Formulování marketingové strategie a její zpřesnění do podoby marketingového mixu a plánu. Skripta budou mít manažerskou orientaci a budou zaměřena na práci marketingových manažerů a jejich úsilí sladit cíle, schopnosti a zdroje podniku s příležitostmi a potřebami trhu Průmyslový marketing - Vladimír Žáček od authora Vladimír Žáček a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Vladimír Žáček |
Jazyk |
český |
Počet stran |
217 |
Rok vydání |
2010 |
Žánr |
zjednodušená četba |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
ČVUT |