Jedním z cílů publikace bylo předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teoerie, psychologického, sociologického, kulturního, ekonomického, neurologického atd. Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů. I proto, aby skutečnosti a informace obsažené v této monografii našly své uplatnění v dalších výzkumech ve výše uvedených vědních oborech, které jsou nezbytnou a neoddělitelnou součást O podstate reklamy - Jaroslav Světlík od authora Jaroslav Světlík a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Jaroslav Světlík |
Jazyk |
český |
Počet stran |
312 |
Rok vydání |
2012 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Eko-konzult |