Publikace přináší ucelený přehled problematiky elektronického podnikání a obchodování a vyplňuje mezeru na trhu odborné literatury u nás. Je potřebným zdrojem pro informační gramotnost studujících, projektantů elektronických obchodů a uživatelů moderních aplikací informačních a komunikačních technologií. Na současné e-prostředí lze nahlížet ze tří základních pohledů. Existence současných možností je důsledkem rozvoje technologií, které představují primární nástroje komunikace na všech úrovních, od strojové až po běžnou mezilidskou, přičemž rychlost a množství přenášených dat neustále roste. E-commerce - Petr Suchánek od authora Petr Suchánek a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Petr Suchánek |
Jazyk |
český |
Počet stran |
144 |
Rok vydání |
2012 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Ekopress |