Problematika marketingu je ve světě i v ČR široce akcentovaná a prezentovaná. Mezi nejznámější světové odborníky patří Philip Kotler, jehož objemné publikace v překladu vyšly v ČR. Z českých odborníků je to profesor Gustav Tomek, který nedávno obdržel titul Český marketér roku 2014. Publikace Marketing s podtitulem Přístup k marketingovému řízení nabízí vstup do problematiky marketingu, ukazuje jeho provázanost s managementem v organizaci a význam marketingového výzkumu. Marketingovým řízením se zabývá z procesního hlediska, zdůrazňuje přístup ke strategickému marketingovému řízení a strategic Marketing - přístup k marketingovému řízení - Lucie Paulovčáková od authora Lucie Paulovčáková a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Lucie Paulovčáková |
Jazyk |
český |
Počet stran |
286 |
Rok vydání |
2015 |
Žánr |
zjednodušená četba |
Nakladatelství |
UJAK Praha |