Logo Logo
Marketing - přístup k marketingovému řízení - Lucie Paulovčáková
Marketing - přístup k marketingovému řízení - Lucie Paulovčáková
Krátky popis Diskontní produkt Marketing - přístup k marketingovému řízení - Lucie Paulovčáková od výrobce UJAK Praha u nás najdete ve slevě od 390 Kč.
Obvyklá cena
  • 390
Výrobce/Značka
UJAK Praha
EAN 9788074521171
Hodnocení
(Celkem 25 hodnocení )
Problematika marketingu je ve světě i v ČR široce akcentovaná a prezentovaná. Mezi nejznámější světové odborníky patří Philip Kotler, jehož objemné publikace v překladu vyšly v ČR. Z českých odborníků je to profesor Gustav Tomek, který nedávno obdržel titul Český marketér roku 2014. Publikace Marketing s podtitulem Přístup k marketingovému řízení nabízí vstup do problematiky marketingu, ukazuje jeho provázanost s managementem v organizaci a význam marketingového výzkumu. Marketingovým řízením se zabývá z procesního hlediska, zdůrazňuje přístup ke strategickému marketingovému řízení a strategic Marketing - přístup k marketingovému řízení - Lucie Paulovčáková od authora Lucie Paulovčáková a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Lucie Paulovčáková
Jazyk český
Počet stran 286
Rok vydání 2015
Žánr zjednodušená četba
Nakladatelství UJAK Praha
Další produkty od výrobce UJAK Praha
Další produkty v kategorii Učebnice