2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu. O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie, pojednává kapitola druhá, kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu, analýze příležitostí a ohrožení na trhu cestovního ruchu, analýze vnějšího prostředí, anal Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová od authora Alžbeta Kiráľová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Alžbeta Kiráľová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
157 |
Rok vydání |
2006 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Ekopress |