V současné době se v českém prostředí setkáváme s rostoucím významem sociálních podniků běžných na západních trzích. Tyto podniky se snaží působit tam, kde stát a sociální systém selhávají, a svojí speciální nabídkou pracovních míst dokážou nenásilnou inkluzí zapojit do společenského a ekonomického dění osoby, jež jsou na klasickém trhu práce znevýhodněné. Představují spektrum aktivit hrající v našem tržním systému velmi důležitou roli. Nová a ojedinělá publikace si klade za cíl poskytnout čtenáři základní orientaci a prohloubení znalostí o problematice sociálního podnikání a marketingu, je Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku - Petra Koudelková od authora Petra Koudelková a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Petra Koudelková |
Jazyk |
český |
Počet stran |
125 |
Rok vydání |
2019 |
Žánr |
beletrie |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Ekopress |