Publikace Marketing v chemii a potravinářství je učebním textem, který prezentuje současný pohled na marketing a jeho úlohu v řízení podniku, marketingové nástroje a marketingové politiky. Je určený studentům, kteří studují předměty Základy marketingu, Marketing v potravinářství a Základy marketingu chemických výrobků. Vedle prezentace základních teoretických východisek o chování zákazníků na spotřebních a průmyslových trzích, postupech a metodách formulace marketingové strategie klade důraz na aplikaci poznatků v specifických podmínkách chemických, potravinářských a farmaceutických produktů. Marketing: Aplikace v chemii, potravinářství a farmacii - Stanislava Grosová od authora Stanislava Grosová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Stanislava Grosová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
195 |
Rok vydání |
2017 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Vydavatelství VŠCHT |