Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Kynclová, Eva Karásková od authora Jaroslava Kynclová, Eva Karásková a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Jaroslava Kynclová, Eva Karásková |
Jazyk |
český |
Počet stran |
152 |
Rok vydání |
2009 |
Žánr |
zjednodušená četba |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Fortuna |