Logo Logo
Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis
Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis
Krátky popis Neodolatelný produkt Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis od výrobce Computer Press u nás najdete v akci od 353 Kč.
Obvyklá cena
  • 353
Výrobce/Značka
Computer Press
EAN 9788025114568
Hodnocení
(Celkem 20 hodnocení )
Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci. Své poznatky Erik du Plessis shrnuje v této publikaci. Staví na nejnovějších pozorováních činností lidského mozku, které provedli psychologové, neurologové a odborníci na umělou inteligenci. Jejich výsledky v Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis od authora Erik du Plessis a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Erik du Plessis
Jazyk česky
Počet stran 232
Rok vydání 2007
Žánr naučná
Typ filmy
Nakladatelství Computer Press
Další produkty od výrobce Computer Press
Další produkty v kategorii Knihy