Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci. Své poznatky Erik du Plessis shrnuje v této publikaci. Staví na nejnovějších pozorováních činností lidského mozku, které provedli psychologové, neurologové a odborníci na umělou inteligenci. Jejich výsledky v Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis od authora Erik du Plessis a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Erik du Plessis |
Jazyk |
česky |
Počet stran |
232 |
Rok vydání |
2007 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Computer Press |