Ve firemní webové prezentaci se může skrývat velký potenciál – záleží ovšem, jak se ke svému webu daná firma postaví. V současné době, kdy je stále těžší a finančně náročnější prosadit se proti sílící konkurenci, může být nakonec kvalita firemního webu tím rozhodujícím faktorem. Kvalita velkého procenta webů českých firem je velice nízká, což se odráží i na skutečnosti, že přínosy plynoucí z webu jsou minimální. Snad i proto se firmy ke svým webům staví tak macešsky a jejich weby odráží spíše potřeby managementu firem a nikoli potřeby jejich návštěvníků (tedy potenciálních zákazníků) – a zde j Budování úspěšného firemního webu - Luboš Plotěný od authora Luboš Plotěný a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Luboš Plotěný |
Jazyk |
český |
Počet stran |
127 |
Rok vydání |
2005 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
BEN - technická literatura |