Firemní kultura a identita jsou termín, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk. Předložená publikace jednoho z předních odborníků v oblasti firemního řízení a managementu docenta Jana Urbana věnuje pozornost právě těm klíčovým postupům, které mají za cíl vnitropodnikovou (firemní) kulturu moderními prostředky vědomě kreovat a rozvíjet tak, aby se firemní kultura a iden Firemní kultura a identita - Jan Urban od authora Jan Urban a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Jan Urban |
Jazyk |
český |
Počet stran |
110 |
Rok vydání |
2014 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Ústav práva a právní vědy |