Logo Logo
Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík
Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík
Krátky popis Designový produkt Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík od výrobce Ústav práva a právní vědy u nás najdete zlevněný od 226 Kč.
Obvyklá cena
  • 226
Výrobce/Značka
Ústav práva a právní vědy
EAN 9788090524729
Hodnocení
(Celkem 23 hodnocení )
Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizov Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík od authora Tomáš Barčík a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Tomáš Barčík
Jazyk český
Počet stran 112
Rok vydání 2013
Žánr naučná
Typ filmy
Nakladatelství Ústav práva a právní vědy
Další produkty od výrobce Ústav práva a právní vědy
Další produkty v kategorii Knihy