Doprovodné či zákaznické služby jsou takové služby, které podniky nabízejí ke svým produktům. Můžeme je nalézt ve všech sférách ekonomiky. Publikace usiluje o skloubení vědeckého a praktického pohledu na tuto oblast a zejména o praktickou aplikaci představ o doprovodných službách a názorů na ně. Obě mladé autorky jsou odbornými asistentkami na VŠ na Fakultě podnikatelské VUT v Brně a Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Doprovodné služby - konkurenční výhoda? - L. Kaňovská, E. Tomášková od authora L. Kaňovská, E. Tomášková a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
L. Kaňovská, E. Tomášková |
Jazyk |
český |
Počet stran |
203 |
Rok vydání |
2009 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Akademické nakladatelství CERM |