Tržní orientace vychází z marketingové koncepce, kdy podnik dokonale zná své tržní okolí a zejména ví, kdo jsou jeho zákazníci a jaké jsou jejich potřeby, představy a přání Tržní orientace pak nezůstává jen u samotného získávání informací, ale je založena na analýze informací a adekvátní reakci na tyto informace Cílem publikace je nabídnout základní přehled o vývoji tržní orientace, jejích souvislostech a možnostech implementace Čtenářům jsou předloženy zajímavé poznatky z realizace zahraničních vědeckých výzkumů, ale také hlavní výstupy z výzkumů realizovaných autorkou v České republice a Tržní orientace - Eva Tomášková od authora Eva Tomášková a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinuscz
Autor |
Eva Tomášková |
Jazyk |
český |
Počet stran |
158 |
Rok vydání |
2018 |
Žánr |
zjednodušená četba |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Akademické nakladatelství CERM |