Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je inspirativní a rovněž hravá a neváhá užít vtipu či protimluvu. Není výčtem, návodem, ale podnětem k vlastnímu myšlení. Je určena spíše pro zvídavé než jen zvědavé. Kniha se snaží najít odpovědi na otázky, proč kritické myšlení není jen prací s informacemi, jak strategicky myslet a proč je designové myšlení o funkčnosti, nikoli o tom, jak to vypadá. A kniha vám dá rovněž nahlédnout do zvládání nejistot, které začíná v uvědomění si, že kdybycho Čtyři směry business myšlení - František Hroník od authora František Hroník a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
František Hroník |
Jazyk |
český |
Počet stran |
144 |
Rok vydání |
2021 |
Žánr |
naučná |
Nakladatelství |
Motiv Press |