Logo Logo
E-kniha Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Renée Mauborgne
E-kniha Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Krátky popis Ve slevě produkt E-kniha Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Renée Mauborgne od výrobce Harvard Business Review Press u nás najdete v akcii od 756 Kč.
Obvyklá cena
  • 756
Výrobce/Značka
Harvard Business Review Press
EAN 9781422147986
Hodnocení
(Celkem 29 hodnocení )
The global phenomenon, embraced by business worldwide and now published in more than 40 languages. This international bestseller challenges everything you thought you knew about the requirements for strategic success. Since the dawn of the industrial age, companies have engaged in head-to-head competition in search of sustained, profitable growth. They have fought for competitive advantage, battled over market share, and struggled for differentiation. Yet, as this influential and immensely popular book shows, these hallmarks of competitive strategy are not the way to create profitable growth in Blue Ocean Strategy - W. Chan Kim, Renée Mauborgne od authora W. Chan Kim, Renée Mauborgne a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Jazyk anglický
Počet stran 288
Rok vydání 2004
Nakladatelství Harvard Business Review Press
Další produkty od výrobce Harvard Business Review Press
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy