Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky Klíčovými tématy knihy jsou: - vyváženější pohled na budování značky, který směřuje jak dovnitř, tak vně organizace s cílem uspokojo Značka: od vize k vyšším ziskům - Leslie de Chernatony od authora Leslie de Chernatony a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinuscz
Autor |
Leslie de Chernatony |
Jazyk |
český |
Počet stran |
352 |
Rok vydání |
2009 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Computer Press |