Claudie C. Hopkins: Nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl nesmírně pracovitým člověkem. Nejraději měl neděli, kdy ho nikdo nerušil při práci. Vytáhl na světovou úroveň značky, jako GOODYEAR - kampaň, na které vydělal 2mil USD (dnešních přibližně 100 milionů USD). PEPSODENT dostal do 52 zemí světa. PALMOLIVE - značka používaná dodnes po celém světě. Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků - dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné Základy moderní reklamy - Claudie Hopkins od authora Claudie Hopkins a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Claudie Hopkins |
Jazyk |
český |
Počet stran |
2:30 |
Rok vydání |
2016 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Mediaempire |