Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům. Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení výuky. Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý od authora Marek Moudrý a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Marek Moudrý |
Jazyk |
český |
Počet stran |
160 |
Rok vydání |
2008 |
Žánr |
zjednodušená četba |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Computer Media |