„. Struktura práce má svou logiku, jedná se o obsahově vynikající a hutné dílo. Velmi rozsáhlý seznam použitých zdrojů a citované literatury svědčí o hlubokém odborném „záběru“ publikace a objektivním zpracování pojednávané problematiky. Kniha podchycuje všechny aspekty marketingové komunikace a představuje komplexní materiál pro studium předmětu stejného jména. Vydání této publikace pro potřebu výuky základů marketingové komunikace považuji za vysoce přínosné i z důvodu motivace studentů. Práce je nejen psána ve svěžím a odborně fundovaném stylu, je rovněž z pohledu didaktického doplněna Základy marketingovej komunikácie - Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret od authora Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret |
Jazyk |
slovenský |
Počet stran |
232 |
Rok vydání |
2009 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Eurokódex |