Logo Logo
Wally Olins: The Brand Handbook - Wally Olins
Wally Olins: The Brand Handbook - Wally Olins
Krátky popis Zlevněný produkt Wally Olins: The Brand Handbook - Wally Olins od výrobce Thames & Hudson u nás najdete nejlevněji od 361 Kč
Obvyklá cena
  • 361
Výrobce/Značka
Thames & Hudson
EAN 9780500514085
Hodnocení
(Celkem 23 hodnocení )
Here, Wally Olins sets out the ground rules for branding success in the 21st century, explaining why understanding the links between business, brand and consumer has never been more vital for commercial success, and reflecting the recent enormous changes in the branding world. It will be an essential purchase for everyone in advertising, marketing and business who needs to understand why the most successful brands in the world triumph by making insiders believe in them and consumers buy into them. Wally Olins: The Brand Handbook - Wally Olins od authora Wally Olins a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Wally Olins
Jazyk anglický
Počet stran 112
Rok vydání 2008
Typ filmy
Nakladatelství Thames & Hudson
Další produkty od výrobce Thames & Hudson
Další produkty v kategorii Knihy