Autoři publikace hledají odpověď na vybrané aktuální otázky, které přináší současný vývoj podnikové sféry. Celkový koncept publikace i její závěry se opírají o rozsáhlý teoretický i empirický výzkum. Publikace se zabývá např. institucionálním prostředím podnikové sféry. V rámci tohoto tématu srovnává institucionální rámec dvou typů tržních ekonomik – liberální a koordinované. Přináší také pohled na vývojové tendence ziskových i neziskových organizací. V tematické oblasti strategického řízení podniků naznačuje měnící se charakter strategického řízení v podmínkách globalizace a hyperkonkurence a Vývojové tendence velkých podniků - Miroslav Hučka od authora Miroslav Hučka a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Miroslav Hučka |
Jazyk |
český |
Počet stran |
275 |
Rok vydání |
2011 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
C. H. Beck |