Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali. Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere). Kniha by neměla c Volební kampaně 2013 - Marcela Králiková od authora Marcela Králiková a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Marcela Králiková |
Jazyk |
český |
Počet stran |
238 |
Rok vydání |
2014 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Barrister & Principal |