Východiskem k dosažení úspěchu na trhu je marketingová koncepce firmy, definována ve dvou rovinách: jako filosofie podnikání a jako systém funkcí. Marketing je obecně platný a dochází k jeho permanentnímu rozšiřování i prohlubování. Nalezení cesty k tržnímu úspěchu firmy je především podmíněno objektivním určením výchozí pozice. Předpokladem je trvale aktualizovaná poznávací stránka marketingu, završená volbou strategie. Rozhodujícím subjektem zasluhujícím pozornost firmy je zákazník. Nová paradigmata marketingu předpokládají nový přístup, charakterizovaný principem marketingu vztahů. Zde m Vize tržního úspěchu - Gustav Tomek, Věra Vávrová od authora Gustav Tomek, Věra Vávrová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Gustav Tomek, Věra Vávrová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
262 |
Rok vydání |
2012 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Professional Publishing |