Logo Logo
Vize tržního úspěchu - Gustav Tomek, Věra Vávrová
Vize tržního úspěchu - Gustav Tomek, Věra Vávrová
Krátky popis Ve slevě produkt Vize tržního úspěchu - Gustav Tomek, Věra Vávrová od výrobce Professional Publishing u nás najdete levně od 267 Kč
Obvyklá cena
  • 267
Výrobce/Značka
Professional Publishing
EAN 9788074310713
Hodnocení
(Celkem 22 hodnocení )
Východiskem k dosažení úspěchu na trhu je marketingová koncepce firmy, definována ve dvou rovinách: jako filosofie podnikání a jako systém funkcí. Marketing je obecně platný a dochází k jeho permanentnímu rozšiřování i prohlubování. Nalezení cesty k tržnímu úspěchu firmy je především podmíněno objektivním určením výchozí pozice. Předpokladem je trvale aktualizovaná poznávací stránka marketingu, završená volbou strategie. Rozhodujícím subjektem zasluhujícím pozornost firmy je zákazník. Nová paradigmata marketingu předpokládají nový přístup, charakterizovaný principem marketingu vztahů. Zde m Vize tržního úspěchu - Gustav Tomek, Věra Vávrová od authora Gustav Tomek, Věra Vávrová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Gustav Tomek, Věra Vávrová
Jazyk český
Počet stran 262
Rok vydání 2012
Žánr naučná
Typ filmy
Nakladatelství Professional Publishing
Další produkty od výrobce Professional Publishing
Další produkty v kategorii Knihy