Logo Logo
Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry - Markéta Škodová, Vlastimil Nečas
Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry - Markéta Škodová, Vlastimil Nečas
Krátky popis Designový produkt Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry - Markéta Škodová, Vlastimil Nečas od výrobce Professional Publishing u nás najdete téměř zadarmo od 182 Kč.
Obvyklá cena
  • 182
Výrobce/Značka
Professional Publishing
EAN 9788074310096
Hodnocení
(Celkem 27 hodnocení )
Předkládaná publikace přináší hlavní empirická zjištění stejnojmenného projektu (Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry), který v letech 2007–2008 podpořila Grantová agentura Akademie věd ČR. Jeho řešitelem bylo Centrum pro výzkum veřejného mínění Sociologického ústavu AV ČR, v. v. i. (CVVM), a spoluřešitelem Institut komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd UK v Praze (IKSŽ). Rozsáhlé empirické šetření, jemuž samozřejmě předcházela teoretická příprava, bylo logickým prvním krokem k výzkumu nastolování a distribuce témat v českém veřejném disk Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry - Markéta Škodová, Vlastimil Nečas od authora Markéta Škodová, Vlastimil Nečas a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Markéta Škodová, Vlastimil Nečas
Jazyk český
Počet stran 148
Rok vydání 2010
Žánr naučná
Typ filmy
Nakladatelství Professional Publishing
Další produkty od výrobce Professional Publishing
Další produkty v kategorii Knihy