Není pochyb o tom, že jedním z charakteristických rysů současné ekonomiky je proces neustálé změny. Firmy mají dvě možnosti adaptovat se nebo zaniknout. A kdo o tom nakonec rozhoduje? Zákazník! Firmy, aby se adaptovaly, musí být výkonné, musí zmobilizovat vlastní zdroje a získat zdroje cizÍ. To je základní myšlenka, kterou sděluje autor hned v úvodu. V 1. kapitole nazvané Měření firemní výkonnosti - strategický nástroj řízení se zabývá měřením firemní výkonnosti; ukazuje na to, že v posledních letech vzniklo mnoho nových přístupů v managementu (jmenujme alespoň TQM, lean production, reengineer Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu - Pavel Marinič od authora Pavel Marinič a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Pavel Marinič |
Jazyk |
český |
Počet stran |
145 |
Rok vydání |
2004 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
DOLIN |