Logo Logo
Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu - Pavel Marinič
Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu - Pavel Marinič
Krátky popis Zlevněný produkt Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu - Pavel Marinič od výrobce DOLIN u nás najdete nejlevněji od 94 Kč
Obvyklá cena
  • 94
Výrobce/Značka
DOLIN
EAN 9788070282267
Hodnocení
(Celkem 30 hodnocení )
Není pochyb o tom, že jedním z charakteristických rysů současné ekonomiky je proces neustálé změny. Firmy mají dvě možnosti adaptovat se nebo zaniknout. A kdo o tom nakonec rozhoduje? Zákazník! Firmy, aby se adaptovaly, musí být výkonné, musí zmobilizovat vlastní zdroje a získat zdroje cizÍ. To je základní myšlenka, kterou sděluje autor hned v úvodu. V 1. kapitole nazvané Měření firemní výkonnosti - strategický nástroj řízení se zabývá měřením firemní výkonnosti; ukazuje na to, že v posledních letech vzniklo mnoho nových přístupů v managementu (jmenujme alespoň TQM, lean production, reengineer Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu - Pavel Marinič od authora Pavel Marinič a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Pavel Marinič
Jazyk český
Počet stran 145
Rok vydání 2004
Žánr naučná
Typ filmy
Nakladatelství DOLIN
Další produkty od výrobce DOLIN
Další produkty v kategorii Knihy