Kniha „Síla komunikace a umělecká galerie“ se zabývá tématy a náměty, které dosud nebyly dostatečně studovány a popsány. Autoři zde specificky aplikují multidisciplinární zaměření na vazbu mezi marketingem a výtvarným uměním. Tento přístup je vzácný, ale důležitý a relevantní. Kniha mě zaujala jako umělce, ředitele Neiman Center for Print Studies i přednášejícího na univerzitě. Velmi zajímavá, cenná a poutavá četba nabízí nejen užitečné informace, ale i originální umění současných českých výtvarníků, na němž byl založen publikovaný výzkum. The Power of Communication and The Gallery - Jitka Černá, Miriam Margala, Jana Boučková, Olga Trčková od authora Jitka Černá, Miriam Margala, Jana Boučková, Olga Trčková a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Jitka Černá, Miriam Margala, Jana Boučková, Olga Trčková |
Jazyk |
anglický |
Počet stran |
315 |
Rok vydání |
2018 |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Ekopress |