Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý. Publikaci napsal Tomáš Barčík, MBA, talentovaný lektor našich programů v uvedené oblasti, neboť se povahou a využitím strategického marketingu ve firemním prostředí dlouhodobě zabývá a svoji erudici prokazuje i na následujících stranách, které Strategický marketing - Tomáš Barčík od authora Tomáš Barčík a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Tomáš Barčík |
Jazyk |
český |
Počet stran |
110 |
Rok vydání |
2013 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Ústav práva a právní vědy |