Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace státního socialismu přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti pr Spotřební imaginace státního socialismu - Lucie Česálková, Ondřej Táborský, Marta Sylvestrová od authora Lucie Česálková, Ondřej Táborský, Marta Sylvestrová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Lucie Česálková, Ondřej Táborský, Marta Sylvestrová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
504 |
Rok vydání |
2022 |
Žánr |
naučná |
Nakladatelství |
Akropolis |