Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentů Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová od authora Radim Bačuvčík, Lenka Harantová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Radim Bačuvčík, Lenka Harantová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
256 |
Rok vydání |
2016 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Verbum |