Logo Logo
Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Jitka Vysekalová
Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Jitka Vysekalová
Krátky popis Kvalitní a levný produkt Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Jitka Vysekalová od výrobce Fortuna u nás najdete v akcii od 94 Kč
Obvyklá cena
  • 94
Výrobce/Značka
Fortuna
EAN 9788071685043
Hodnocení
(Celkem 25 hodnocení )
Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu. Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice. A protože se "marketingová řeč" používá v celém světě, jsou u řady hesel uvedeny anglické ekvivalenty a jejich výslovnost. Marketing i management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologi Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Jitka Vysekalová od authora Jitka Vysekalová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Jitka Vysekalová
Jazyk český
Počet stran 48
Rok vydání 2010
Žánr zjednodušená četba
Typ filmy
Nakladatelství Fortuna
Další produkty od výrobce Fortuna
Další produkty v kategorii Učebnice