Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu. Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice. A protože se "marketingová řeč" používá v celém světě, jsou u řady hesel uvedeny anglické ekvivalenty a jejich výslovnost. Marketing i management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologi Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Jitka Vysekalová od authora Jitka Vysekalová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Jitka Vysekalová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
48 |
Rok vydání |
2010 |
Žánr |
zjednodušená četba |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Fortuna |