„Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor. Je třeba si uvědomit, že jasná, odborná terminologie nevznikla a nepoužívá se proto, aby zmátla, či zkomplikovala rétoriku lidí Slovník moderního manažera - Jaroslav Beneš od authora Jaroslav Beneš a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Jaroslav Beneš |
Jazyk |
český |
Počet stran |
108 |
Rok vydání |
2013 |
Žánr |
zjednodušená četba |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Beneš Jaroslav |