Kniha je společným dílem čtyř vzdělavatelek budoucích učitelů. Jejich cílem bylo především otevřít prostor pro posílení vlastního náhledu u žáka nebo studenta. Sebehodnocení je proto pojímáno nikoli pouze jako jedna z metod formativního hodnocení, ale jako komplexní fenomén, jehož využívání má žáka či studenta podpořit a sloužit k jeho rozvoji. Prostřednictvím přehledu dosavadních teoreticko-empirických poznatků i empirických zjištění autorek na vzorcích studentů i vzdělavatelů jedné instituce připravující učitele k výkonu povolání text současně odhaluje, že úspěšná implementace těchto potenci Sebehodnocení jako nástroj rozvoje v pregraduální přípravě učitelů - Kateřina Juklová od authora Kateřina Juklová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Kateřina Juklová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
212 |
Rok vydání |
2024 |
Nakladatelství |
Pavel Mervart |